Редиска “Азовсталь” і пиво “Герої не вмирають” – українці просять зупинити “патріотичний” маркетинг

Українці обурені появою нового напрямку в маркетингу, коли в назвах товару використовуються пов’язані з війною назви. При чому в деяких випадках це навіть виглядає образливо. Так сапер ЗСУ з Києва Юрій Гудименко помітив у магазині насіння редиски “Азовсталь”. Також там продавалося насіння салату “Джонсонюк”. Він звернувся з проханням до маркетологів, щоб вони припинили цю експлуатацію для збільшення продажів.

“Це неправильно. Ви це робите не з почуття патріотизму. Ви це робите з бажання збільшити продажі. У вас корисливий мотив. Корисливий мотив у бізнесу бути зобов‘язаний, і тут питань нема. Але є дуже чітка межа. Там, де ваша заслуга і ваш вчинок – ок. Де не ваш – не ок. Назва з місця, яке прямо асоціюється з боєм чи трагедією – ідіть н@хуй. Це не був ваш бій, це не була ваша трагедія. Ви тут ні до чого, ви просто хайпуєте на чужій крові”, – написав Гудименко у Фейсбуці.

Його пост за 9 годин отримав більше 9 тис. лайків. Користувачі соцмережі надали ще багато прикладів агресивного маркетингу, який використовує війну та патріотичні настрої для привертання уваги до товару. До списку продуктів із небажаними назвами потрапили напій “Буча-комбуча”, кав’ярня “Чорнобаївка”, сосиски “Патрончики”, пиво “Герої не вмирають”, цукерки “Привід Києва”, горілка “Байрактар” та “Непереборна”.

   
 

Наш  




2016-01-10-56
2016-01-10-56
2016-01-10-56