Що одесити думають про нову айдентику регіону
На минулому тижні Одеська ОВА представила нову айдентику регіону для поліпшення впізнаваності, туризму та бізнесу. Конкурс провели нещодавно і дуже тихо. При чому дизайнери говорять, що за об’ємом брендбуку таке не можливо зробити швидко. Мабуть, виконавці готувалися як мінімум півроку заздалегідь ще до конкурсу, який був суто формальним. Як повідомив голова Одещини Олег Кіпер, головне завдання – замінити якір-серце російського дизайнера Лебедєва, який підтримує війну в Україні. До речі, досі ніхто не назвав фірму, яка виконала цей проект. В адміністрації запевнили, що гроші не витрачали – це зробили дизайнери-волонтери.
Сам новий логотип вийшов сучасним, лаконічним, але дуже спірним за змістом. Крім цього, суперечки викликали іміджеві кольори та спеціально розроблений шрифт. Культурометр зібрав відгуки від жителів Одеси та тих, хто колись тут мешкав. Так відомий український аніматор з Одеси під ніком Fill Feaouill побачив у логотипі бородатого старця, який читає мантру.
Мешкаючий в США одесит Михайло Херсонський опублікував пародію на нове лого регіону у вигляді голови героя голлівудських фантастичних бойовиків Хижака з підписами-поясненнями.
Ще один колаж на тему нового логотипу. Автор невідомий.
Також в коментарях одесити висловилися, що нове лого не має стосунку до моря. Якоря майже не видно, але добре видно виноградні грона, які зазвичай друкують на етикетках дешевого вина. Також ці грона нагадують очі людини, яка ридає. Хтось влучно відмітив, що лого схоже на психологічний тест Роршаха, де треба вгадати, що ти бачиш. Є претензії і до шрифту – в слові “Одещина” використали оригінальний напис літери “Д”, ніби поєднали літери “П” та “Ц”. Деяким здалося, що поєднання кольорів бежевого та синього нагадує партійні кольори забороненої “Партії регіонів”.
Але є і позитивні відгуки. Так блогер Катерина Богачинська заявила, що новий герб нагадує орнаменти відомого українського архітектора Василя Кричевського.