Чому в Одесі вимикали світло не за графіком – в електромережах дали відповідь
ДТЕК Одеські електромережі дали відповідь на численні скарги одеситів щодо не дотримання графіку відключень світла у Одесі та області. За їх словам, НЕК Укренерго дав розпорядження на аварійну стабілізацію електромережі і це має відбуватись негайно з моменту отримання наказу. Графік запланованого відключення можна застосувати лише після закінчення дії аварійного відключення. Якщо немає світла більше 4-5 годин, то це означає аварію. Публікуємо відповідь без правок:
“Роз’яснення щодо впровадження графіків аварійних відключень. 25 та 26 жовтня за розпорядженням НЕК Укренерго в Одеській області застосовуються графіки стабілізаційних відключень.
Зранку 25 жовтня НЕК Укренерго надав розпорядження на впровадження аварійного стабілізаційного відключення через значний дисбаланс енергосистеми. Через це починаючи з 9.20 ДТЕК Одеські електромережі почав виконувати це розпорядження та поступово обмежувати електропостачання в Одеській області.
З 13.20 ДТЕК Одеські електромережі отримав можливість застосовувати графіки погодинних стабілізаційних відключень та ввімкнути одну частину клієнтів та відключити інших для того аби втримати баланс в енергосистемі. Саме тому в цей день фіксувалися випадки більш тривалого відключення клієнтів.
26 жовтня з 8:00 за командою НЕК Укренерго в Одесі та області запроваджено погодинні графіки стабілізаційних відключень. ДТЕК Одеські електромережі робить все можливе, щоб відключення кожного клієнта тривало не більше, ніж 4 години.
Однак воно може повторитися протягом доби через 8 годин, якщо Укренерго не відмінить застосування стабілізаційних відключень. Наприклад, якщо ваш будинок відключався з 8 ранку до 12 дня, то якщо стабілізаційне відключення триватиме протягом дня, повторне відключення буде з 20.00 до 00.00. Зверніть увагу: можлива невелика похибка у часі в межах додаткових 30-40 хвилин для перепідключення електропостачання між групами. Окрім того, можливі відключення на більш тривалий час, якщо ситуацію в енергосистемі не вдасться стабілізувати.
Графік розміщений на сайті і в соціальних мережах ДТЕК Одеські електромережі. Ознайомтеся із ним заздалегідь, розкажіть про нього сусідам, особливо похилого віку, та тим, хто з якихось причин не має доступу до інтернету. Слідкуйте за оновленнями.
Зазначаємо, що також трапляються аварії на розподільчих мережах з різних причин (перенавантаження, пошкодження сторонніми особами, тощо), через які наші клієнти можуть бути без світла. Якщо у вас після відключення за графіком не з’явилось світло в межах 4-4,30 годин – просимо повідомляти нам про це через канали комунікації: Viber та Telegram бот, через нашу сторінку в соцмережах Facebook. Ми зробимо все необхідне, щоб оперативно усунути аварію та повернути вам світло.
Для того, аби підтримати енергосистему, закликаємо всіх мешканців Одещини споживати електроенергію економно – вмикати енергоємні прилади по черзі, максимально знизити споживання електроенергії зранку з 6.00 до 11.00 та ввечері з 17.00 до 23.00. Бізнес-клієнтів просимо обмежити використання зовнішнього освітлення фасадів офісів, ресторанів, торгових центрів.
Ці прості кроки допоможуть знизити необхідність відключень, або кількість відключених будинків. Наразі це найкраща підтримка енергетиків, котрі в режимі 24/7 роблять все можливе, щоб кожен вдома мав світло”.