Одещина отримала нову айдентику – для місцевого туризму, бізнесу та впізнаваності регіону
Сьогодні депутати Одеської обласної Ради затвердили новий проект по впровадженню нової айдентики Одеського регіону. Бренд-бук представив голова області Олег Кіпер. Він повідомив, що розробкою займалися волонтери з неназваної дизайнерської компанії. Всю айдентику можна буде безкоштовно використовувати для посилення туризму, бізнесу в регіоні та підвищення впізнаваності.
Деякі одесити допустили, що айдентика замінить офіційний герб Одещини, але це не так. Айдентика потрібна для повсякденного використання в різних сферах. Візуально айдентика може нагадувати офіційний герб та частково наслідувати його стилістичні елементи. Проте вона не дотримується всіх геральдичних норм і не має офіційного статусу, що дозволяє їй бути більш гнучкою та адаптивною для різних комунікаційних потреб. Айдентика створена для того, щоб привернути до регіону увагу широкої аудиторії. Айдентика має значно простіший і адаптивніший вигляд, що дозволяє використовувати її на маркетингових матеріалах, сувенірах, у соціальних мережах та під час подій.
Для айдентики обрали 4 фірмові кольори – бежевий, жовтий, червоний та синій. Для бренду регіону Одещина було спеціально розроблено шрифт Odesa Region Type, що має 3 різних накреслення, кожне з яких вирізняється у своєму візуальному та смисловому значенні. Спокійне накреслення використовується для повсякденного вжитку. Характерне для цього накреслення закінчення під рівним кутом дає відчуття стабільності та полегшує читання. Історичне накреслення використовується для акциденції та ідентифікації. Характерні для цього накреслення деталізовані конструкції акцентують і запам’ятовуються. Соціальне накреслення використовується для публічної комунікації. Характерні для цього накреслення відкриті закінчення роблять літери більш гуманістичними та привертають увагу при читанні.