Стало відомо, що хочуть зробити з символом Одеси якорем-серцем
Директор департаменту культури, міжнародного співробітництва та європейської інтеграції Іван Ліптуга зробив сьогодні заяву, що повністю змінювати символ Одеси якір-серце не збираються. За його словами, якір-серце був розроблений ще у 2012 році Київським відділенням студії скандально відомого Артемія Лебедєва, який бажає російським військам захопити Одесу.
Ліптуга вважає, що логотип вдало та гармонійно вписався в простір Одеси. Якір-серце став популярним – його використовують не тільки в туризмі, а навіть у місцевій продукції. Так як було вкладено багато грошей та часу в промо якоря-серця, то робити новий логотип – недоцільно з економічної точки зору. Труханов встиг установити бронзові скульптури якоря-серце в містах-побратимах Одеси.
Ліптуга впевнений, що за стільки років якір-серце більше не асоціюється з ім’ям Артемія Лебедєва. Права інтелектуальної власності на ТМ спочатку зареєстрували за Асоціацією туризму Одеси (50%) та КП “Туристичний інформаційний центр” (50%). Символ дозволили використовувати для бізнесу без обмежень. В 2022 році завершився строк свідоцтва торгової марки. Всі права перейшли до КП “Туристичний інформаційний центр”. Форма якоря-серця буде оновлена, також оновлять шрифти відповідно до сучасних стандартів.