В Одесі пенсіонерів “розводять” на встановлення антивірусу в телефоні за 1500 гривень
Одеситка Марина Петренко в Фейсбуці розповіла сумну історію, як в офіційному сервісному центру “розвели” ее 69-річну мати на встановлення непотрібного антивірусу в смартфоні за 1500 гривень. Все почалося з того, що смартфон декілька днів не бачив сім-картку “Київстар”. Зазвичай, для відновлення роботи сім-картки достатньо просто перезавантажити смартфон, або звернутися на гарячу лінію оператора з іншого смартфону і отримати інструкції. Пенсіонерка вирішила звернулася по допомогу в сервісний центр “Київстар” за адресою проспект Князя Володимира Великого (Добровольського) 137. Але замість реальної допомоги їй порадили купити встановлення антивірусу за 1500 гривень, бо у неї вірус і шахраї зараз вкрадуть всі гроші з банківських карток.
Насправді, така тактика шахрайства існує – злодії роблять дублікат сім-картки, якщо вона не була зареєстрована на паспорт власника, і, отримавши доступ до деяких даних банківських рахунків неуважного клієнта, знімають всі гроші. Але в такому випадку антивірус не захищає від крадіжки грошей. Гроші на банківських картках захищає персоналізація номера або взагалі контрактний номер, який неможливо дублювати. Вірус може хіба що вкрасти дані карток, але власник цього навіть і не помітить.
В Фейсбуці розгорнулася дискусія, в якій багато одеситів повідомили, що їх родичі похилого віку також стала жертвами таких “розводів” на антивірус або “чистку смартфону” за 1500-3000 гривень у офіційних центрах “Київстар” в Одесі. При чому якщо раніше такі історії були тільки в неофіційних сервісних центрах, то зараз треба бути уважним завжди і не тільки у сервісних центрах “Київстар”, а й у інших операторів. Чому мобільні оператори не слідкують за репутацією бренду через дії співробітників у сервісних центрах – важко сказати.
Як повідомила Маріна Петренко, в компанії вибачилися через дії свого співробітника, вернули гроші та обіцяли покарати стажера Євгенія, який продав непотрібний антивірус.